Acasă Caută Contact
Pagina URL Real:
Limba





Sistem informatic integrat de e-administrație pentru îmbunătățirea accesului populației la servicii electronice și simplificare administrativă
Cod SIPOCA 570, Cod MySMIS 126350
Acasă
Informare și publicitate
Rezultate proiect și livrabile
Contact
Prezentare proiect
Municipiul Vaslui este beneficiarul contractului de finanțare nr. 341/09.04.2019 cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice prin Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativa (POCA), care are ca obiect implementarea proiectului: „Sistem informatic integrat de e-administrație pentru îmbunătățirea accesului populației la servicii electronice și simplificare administrativă” la nivelul Municipiului Vaslui. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European (FSE) din Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2: „Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente”, Obiectiv Specific 2.1: „Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP”
Perioada de implementare
Este de 34 luni, începând cu data 09.04.2019 până la data de 09.02.2022.
Bugetul proiectului
Valoarea totală a proiectului este de 2.433.531,12 lei din care:
-2.349.874,50 lei valoare eligibilă nerambursabilă – compusă din
-2.038.156,45 lei valoarea cofinanțării Uniunii Europene prin Fondul Social European
-311.718,05 valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național.
-47.956,62 lei cofinanțarea eligibilă a Municipiului Vaslui
-35.700 lei valoarea neeligibilă a proiectului
Obiectivul general
Consolidarea capacității instituționale a Primăriei Municipiului Vaslui prin implementarea de măsuri de simplificare administrativă și optimizare a furnizării serviciilor către cetățeni.
Principalele activități
-Documentarea cerințelor funcționale pentru implementarea de servicii electronice
-Platformă integrată de front-office și back-office pentru furnizarea serviciilor electronice și managementul integrat al fluxurilor de activități
-Constituire arhivă electronică retrodigitalizată
-Informare și publicitate
Rezultatele aşteptate
Platforma informatică front-office de tip „portal” (https://se.primariavaslui.ro) pentru asigurarea accesului online la serviciile gestionate de Municipiul Vaslui.
- Terminalul interactiv pentru servicii electronice și management documente cu următoarele funcționalități: Plată electronică, Servicii electronice (demersuri online), Management documente- depunere si eliberare documente, registratură online.
- Aplicație mobilă pentru servicii electronice cu următoarele module: Componentă mobilă de sesizări, Componentă publică de sesizări din portalul de servicii electronice ( https://sesizari.primariavaslui.ro), Back-office pentru administrarea aplicației, Procesare a sesizărilor în platforma de management al cazurilor /documentelor, Funcționalități de informare, Consultare și plată a taxelor și a impozitelor locale.
- platformă back-office pentru management servicii electronice, dosare, activități, semnare electronică
- retrodigitalizarea Arhivei Consiliului Local al Municipiului Vaslui din perioada 1992-2020.
- instruirea 168 persoane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiul Vaslui în utilizarea platformei front-office si back-office.

Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.

Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.


Accesibilitate